شاک ویو تراپی برای اختلال نعوظ

استفاده از شاک ویو درمانی با شدت کم اخیراً توسط پزشکان مختلف به عنوان یک درمان ایمن و مؤثر برای اختلال نعوظ، شناخته شده است.

شاک ویو تراپی برای بیماران جوانتر و کسانی که اخیراً به این عارضه مبتلا شده اند، بهترین نتیجه را دارد.

شاک ویو درمانی خارج بدنی با شدت کم، به اختصار LI-ESWT، می تواند مکانیسم نعوظ را بازیابی کند و نعوظ طبیعی و خود به خود را ممکن کند، مزیتی که سایر درمان ها به ندرت به آن دست می یابند.

ED عروقی وضعیتی است که میلیون‌ها مرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما ارائه ارقام دقیق با شکست مواجه می‌شود، زیرا برخی از ناتوانی کامل در رسیدن به نعوظ رنج می‌برند، برخی فقط نعوظ پراکنده دارند و برخی دیگر در حفظ نعوظ مشکل دارند.

صرف نظر از علت، میزان موارد در سال‌های اخیر سه برابر شده است، اما همه این موارد ممکن است فقط منعکس‌کننده گزارش‌دهی ناکافی از موضوع در گذشته باشد.

شاک ویو تراپی برای اختلال نعوظ

شواهد نشان می دهد که امواج ضربه ای با شدت کم تقریباً هرگز عوارض منفی یا عوارض جانبی ایجاد نمی کنند. مطالعات بالینی نشان می دهد که درمان های LI-ESWT باعث بهبود قابل توجهی در همودینامیک آلت تناسلی مردانی می شود که از ED عروقی رنج می برند.

دلایل اختلال نعوظ شامل شرایط و اختلالات پزشکی زیر است:

• گرفتگی عروق
  • سطوح بالای کلسترول
  • سندرم متابولیک
  • عوارض جانبی داروها و تداخلات دارویی
  • سایر شرایط خاص پزشکی و صدمات

شاک ویو تراپی یک گزینه درمانی طولانی مدت برای بسیاری از مردان ارائه می دهد که عاری از عوارض جانبی خطرناک و داروهای با قیمت بالا است.

شاک ویو تراپی به دلیل خواص رگ زایی آن، که توانایی ایجاد مویرگ ها از رگ های خونی موجود است، استفاده شده است. درمان شوک ویو باعث ایجاد یک پاسخ ضد التهابی می شود که در درمان شکستگی های بدون جوش، بورسیت، تاندونیت و سایر درمان های ارتوپدی استفاده می شود. این درمان به بازسازی بافت در سیستم اسکلتی عضلانی کمک می کند که با بازسازی مویرگ های خون و افزایش جریان خون، نعوظ فیزیکی را کنترل می کند.

امواج شوک امواج صوتی آکوستیک طولی هستند که اثرات میکروتروما ایجاد می کنند. صدا از یک پالس کوتاه، یک افزایش سریع برای به حداکثر رساندن فشار و ایجاد یک شوک و یک دوره طولانی فشار منفی تشکیل شده است. شوک باعث فروپاشی حباب‌های کاویتاسیون می‌شود و بدن با شروع تعمیرات با استفاده از ترکیبات و فرآیندهای فیزیولوژیکی برای ترمیم سیستم پاسخ می‌دهد. این ترمیم ها شامل ساختار زیربنایی مکانیسم های بدن شما برای ایجاد و حفظ نعوظ است.

این تکنیک همچنین می‌تواند تولید سلول‌های شوان را تقویت کند که درمان اختلال نعوظ ناشی از علل نوروپاتیک را امیدوارکننده می‌سازد.

پس از درمان، درد و عوارض به ندرت رخ می دهد، اما متخصص مراقبت های بهداشتی شما می تواند داروهای بدون نسخه را برای درد بر اساس سابقه پزشکی شما و سایر داروهای تجویز شده توصیه کند. امکان بازگشت به فعالیت های معمولی در همان روز یا یک روز بعد وجود دارد. هیچ محدودیتی برای رانندگی یا کار با وسیله نقلیه موتوری وجود ندارد. متخصص درمان شما ممکن است محدودیت هایی را برای برخی فعالیت ها بر اساس سلامتی شما توصیه کند.

اکثر بیماران یک روز پس از درمان به سر کار باز می گردند. اگر واکنش غیر طبیعی درد دارید، موضوع را با متخصص فیزیوتراپی خود در میان بگذارید. برای بازگشت به کار، از سرگیری فعالیت های عادی یا درگیر شدن در روابط جنسی، مشکلی ندارید.